Nazwa leku pod lupą

Nazwa leku jest bardzo istotnym elementem strategii marketingowej produktów leczniczych, kluczowym dla ich funkcjonowania na rynku. Producent lub podmiot odpowiedzialny nadaje nazwę na samym początku drogi, w momencie składania wniosku o dopuszczenie do obrotu w Urzędzie…

13 marca 2017 - Dominika Zioło

Bajki o Małym Logo część 2

„Całkiem niedawno temu…” na naszym profilu Facebook opublikowaliśmy bajkę. Przypomnijmy, że jej bohater – Małe Logo, marzyło o tym by zostać znakiem towarowym. Marzenie to jednak nie mogło się spełnić, gdyż Małe…

08 grudnia 2016 - Jakub Skrzypczak

Czy warto pytać Wujka Google’a o patenty?

W dzisiejszych czasach informacja jest wielokrotnie określana mianem najcenniejszego towaru, który możemy posiąść lub sprzedać. Wśród przedsiębiorców i części naukowców coraz bardziej ugruntowana jest świadomość, że strategicznym rodzajem informacji z…

25 października 2016 - JWP Rzecznicy Patentowi